Ateşböceği Yolu / Kristin Hannah

Aralık 18, 2015



Herkese Merhaba!


Eveet, ilk yazıma en çok etkilendiklerim arasından olan Ateşböceği Yolu'yla yapacağım. Kitaplarına birkaç defa denk gelmiştim ki ben öncelikle kitap kapaklarından etkilenip sonra arka kapağı inceleyen bir insan olaraktan Kristin Hannah'ın kitap kapakları dikkatimi çekmişti. Biraz araştırınca merak edip en çok beğenilen kitabı olan Ateşböceği Yolu'nu aldım. Tabi haliylede yazarı bu kitabı sayesinde tanıdım ve çok sevdim.



Kitaptan spoiler vermeden bahsedecek olursam, kurgu sizi kitaba bağlıyor. Kitapta aşktan ziyade arkadaşlık kavramı daha ağır bastığı için beni kendine daha bi' çekti. Baş karakterlerimiz olan Tully ve Kate'in küçük yaşta başlayan dostluklarıyla gelişen olayları ele alıyor. Şuana kadar dostluğu en iyi anlatan kitaptı benim için. Belki de bu yüzdendir halen etkisinde olmam. Yazarımız; bazı aksilikler, kırgınlıklar olsa da aradaki dostluğun kaybolmayacağını etkileyici bir kurguyla anlatıyor. Biraz daha yazarsam spoiler verebilirim. O yüzden bir sonraki yazımda görüşmek üzere, çokça öpüldünüz :*


melle. rêveur

You Might Also Like

0 yorum

Facebook

Flickr Images

Subscribe