Lunchbox

Ocak 01, 2016



Herkese Merhaba!


Ah, işte beni etkileyen filmlerden biri. Tesedüflerden oluşan filmler nedense beni çok etkiliyor. Normalde dram, romantik tarzı filmler pek sevmem ama bu film tek kelimeyle harikaydı. Hiç ummadığımız bir anda gerçekleşen bir karışıklığın hayatımızı nasıl değiştireceğine bu film oldukça iyi anlatmış. 'Yanlış tren sizi doğru yola götürebilir.' Filmi özetleyen en iyi cümle işte bu.



Ana karakterlerimizden olan İla kocasının ilgisini çekebilmek için üst komşusunun da yardımıyla öğlen yemeği için en iyi yemeklerini yapar ve kocasına teslim etmek için gelen kuryeye verir. Ama ne var ki sefertasları yanlışlıkla bir başkasına gider. İla'nın güzel yemeklerinin bulunduğu sefertasını alan kişi Saajan'dır. Saajan, emekliliğine kısa bir süre kalmış bir memurdur. Pek arkadaş canlısı olmayan ve ilk başlarda bana sevimsiz ve itici görünmüştü. Ancak ilerleyen dakikalarda kendisinin oldukça sevilesi biri olduğunu anladım. Filmin sonu her ne kadar aklımda soru işaretleri bıraktığı için beni tatmin etmese de kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. Bu yazıyı okuyup da izlemeyenlerin başına sefertası atıyorum. Benden söylemesi arkadaşlar, izleyin yani. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hepinizi çokça öpüyorum :*


melle. rêveur

You Might Also Like

0 yorum

Facebook

Flickr Images

Subscribe