Yine yeniden merhabalar

Ekim 16, 2016



Herkese Merhaba!

Oldukça sıkıcı bir başlangıç olacak ama uzun bir aradan sonra tekrardan merhabalar efenim. Aslında bloga daha çok vakit ayırmak istesem de zaman bulamamam veya sebepsiz bunalımlarım yüzünden bir türlü vakit ayıramıyordum. Kendime en az zilyon kez tekrar ettiğim sözü yeniledim ve 'Artık düzenli olarak yazı yazacağım. Bu sefer kesin yapacağım!' dedim ve kolları sıvadım. Bu sefer başaracağımdan eminim. Yani umarım..


Lafı fazla uzatmaya gerek yok. Hazırlık sınıfında olduğum için artık ingilizce de bir şeyler karalamaya karar verdim. Elbette yazı çokça hatalı olabilir ve gördüğünüz hatalar olursa bana söylerseniz eğer çok müteşekkir olurum efenim.. Blogun içeriğini değiştirmeyi düşünmüyorum. Yine kitaplar -tabi bi' zahmet artık okumaya başlarsam-, filmler, kendi çapımda yazdığım ufak tefek yazılar, fotoğraflayabilirsem gittiğim yerler, zayıflamayı başarabilirsem belki stil postları ama bundan pek emin değilim, okuldan fırsat bulup tembelliği bırakırsam yemek tarifleri, eskiz kursuna başladığım için belki beceriksiz birkaç adet çizim.. Kısacası en az ruhum kadar tutarsız ve dengesiz bir blog olacak. Elbette üşengeçliği bir kenara bırakıp başarabilirsem. Şimdilik esen kalın efenim, bir sonraki yazımda görüşmek üzere ^^

melle. rêveur  

You Might Also Like

0 yorum

Facebook

Flickr Images

Subscribe