Orphan Black / Sevdiğim Diziler

Ekim 19, 2016


Herkese Merhaba!
Aslında bugün kitap yorumu yapmayı planlıyordum ama ne yazık ki şuanda okuduğum kitabı bitiremediğim için bende dizi önerisinde bulunayım dedim. Önereceğim dizi favorilerim arasında ve birinciliği elinde tutuyor. Benim gibi bilim kurgu seven biriyseniz inanıyorum ki bu diziye bayılacaksınız. Elbette tamamiyle bilim kurgu değil. Bilim kurgu, dram, aksiyon karışımı bir dizi. Kısaca diziden bahsedecek olursam dizi Sarah Manning ile başlıyor ve kendisine tıpatıp benzeyen bir kadınla karşılaşıyor ki o sıra kadın intihar ediyor. Elbette ki şoka giren Sarah kadının çantasını kapıp kaçıyor. Kurtulmak istediği bir geçmişi olan Sarah ölen kadının yani Elizabeth "Beth" Childs'ın yerine geçiyor ve işte bundan sonra işler git gide çılgınlaşıyor. Başrol oyuncusu ve en son yayınlanan sezona kadar toplam on beş farklı karakteri oynayan Tatiana Maslany'ın harika oyunculuğu ise dizinin başka bir güzel yani. Diziyi izlerken sanki tüm karakterleri farklı biri oynuyormuş gibi hissediyorsunuz ama aslında hepsini aynı kişi oynuyor ve bunu idrak etmek epey zaman alıyor. Daha fazla şey anlatıp dizinin büyüsünü bozmak istemiyorum. Bu yüzden sizi diziyle baş başa bırakıp köşeye çekiliyorum. İzleyin, izlettirin. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, esen kalın.

melle. rêveur




You Might Also Like

0 yorum

Facebook

Flickr Images

Subscribe