Kitap Siparişi #1

Mayıs 23, 2016




Herkese Merhaba!

Yorgun bi' şekilde yurttan eve geldim ve masamda gördüğüm kargoyla bütün yorgunluğum kayboldu. Hemencecik kargomu açtım ve sipariş ettiğim kitapları görünce içim bi' mutluluk ve hemen hepsini okumak istemenin telaşına kapıldım. Ama eminim ki kitap sevdalıları bu sabırsızlığımı çok iyi anlar. Sait Faik Abasıyanık'ın eserlerini büyük bir utançla itiraf etmeliyim ki yeni okumaya başlayacağım. En azından hiç olmamasından iyidir öyle değil mi? En azından ben kendimi böyle avutuyorum. Neyse efenim, İş Bankası Yayınlarının büyük bir tutkunu olan ben ağabeyimi de ikna edince önceden beri gözüme kestirdiğim serinin hepsini aldım. Elbette araya bir adette şiir kitabı sıkıştırmadan edemedim. Şiir okumaktan ne yazık ki pek hoşlanmayan biriyim ama yakın bi' dostumun hatırına sevmeye çalışacağım. Ancak elimde zaten şiir kitapları var ve sevgili dostum İran edebiyatı aşığı olduğu için kendisine Sohrab Sepehri 'nin Biz Hiçi Biz Bakış kitabını aldım. Kendisine en kısa süre armağan etmeyi planlıyorum ki umarım bu yazıyı okumaz. Kitapları en kısa süre bitirip yorumlarımı sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum ve sizden bi' ricam da bana kitap önermeniz olacak.Umarım yazı hoşunuza gitmiştir, esen kalın.. 

melle. rêveur 






You Might Also Like

0 yorum

Facebook

Flickr Images

Subscribe