Amélie Poulain'in Masalsı Kaderi

Nisan 09, 2016


Herkese Merhaba!

Fransız sinemasından izlediğim ilk film ve şuana kadar izlediğim tüm filmler arasından en sevdiğim Amelie oldu diyebilirim. Filmin orjinal adı 'Le Fabuleux destin d’Amélie Poulain' türkçeye çevirecek olursak 'Amélie Poulain'in Masalsı Kaderi' oluyor. Tanıdığım herkese zorla izletip sevdirmeye çalışmak için türlü çılgınlıklar yapmadım değil. Ne yazık ki pek azı benim sevdiğim kadar sevebildi. Bu benim için oldukça üzücü oldu. Her neyse efenim filmimizin konusuna geçecek olursak kısaca şöyle yorumlayayım, Amelie adında bir genç kızımız var ve evinde şans eseri bulduğu eski bir kutu ile hayata bakışı tamamiylen değişir. Artık kendini insanlara yardım etmeye adayan bir kahraman olarak görür ve bu sırada ise hayatının aşkı ile karşılaşır. Tabi benim yorumum ile hayatının aşkı. Hayatının aşkına karşı kendini gizli tutmak isteyen Amelie ise oldukça sıra dışı yöntemlere başvurur ve izlerken eminim ki sizde çok eğleneceksiniz.

Her zaman zengin ve ünlü olan birine duyulan aşktan ziyade sıradan insanların arasında yaşanan aşkı konu alan filmleri daha çok sevmişimdir. Oyuncuların doğallığı ise filmi sanki günlük hayatınızdan bir kesiti zihninizde canlandırıyormuşcasına gerçekçi ve doğal kılıyor. Film izlerken yüzünüzde hep bir tebessüm oluşuyor ve ben bu filmden sonra Audrey'e aşık oldum diye bilirim. İzlemediğiyseniz eğer hadi ne duruyorsunuz hemen gidin ve izleyin. Umarım Amelie'yi izledikten sonra sizde en az benim kadar çok seversiniz. Esen kalın..

melle. rêveur

You Might Also Like

0 yorum

Facebook

Flickr Images

Subscribe