Kafkaokur Dergi

Mart 06, 2016


Herkese Merhaba!




Uzun süredir pek fazla paylaşım yapamadım. İnstagram da takip edeniniz var ise pek düzenli olmaksızın orada paylaşımlarda bulundum yalnızca. Ancak sınav dönemimin son demlerine geldiğim için artık düzenli olarak paylaşımlarda bulunacağım. Yani ümit ediyorum. Öyleyse konumuza geçelim.. 


Çok uzun süre önce aldığım bir armağan olmasına rağmen ne yazık ki blogda yeni paylaşabiliyorum. Edebiyat dergilerini okumayı nedense kitap okumaktan bi' tık daha fazla seviyorum ve istisnasız en sevdiğimse kafkaokur. Elbette başka dergileri de seviyorum ancak kafkaokurun yeri bende bi' farklı. Elbette bunda ismininde etkisi var ama o da ufacık. Her neyse efenim kısacası doğum günümde almış olduğum bu armağan hiç şüphesiz ilk üçte zirveyi oynuyor. Buradan bana böylesine güzel ve anlamlı bir hediye alan dostuma teşekkürlerimi iletir, sizlere de iyi günler dilerim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere efenim, esen kalın..

melle. rêveur  

You Might Also Like

0 yorum

Facebook

Flickr Images

Subscribe